If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Опааа, я обяснете по-подробно за + и - , че подозирам че може да съм разменил буксите след една лека интервенция ... Забелязах, че няма обозначение, и хакнах буксите както дойде, щото и един познат подметна че нямало значение как ще са закачат ...
И аз съм така,боцнах буксите по слух.
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Вариаторите при 8 клапановите не тракат. Предполагам соленоида не ти е работил и колата не си е използвала потенциала, виж я в движение във високите обороти как е спрямо преди. И както е казал колегата по-горе - обяснимо нисък разход
Това е виц - вярно че по рядко се разтракват обаче като се разтракат са нещо страшно особено с разтракана верига в комбинация много повече от на 16v и освен това е в пъти по скъп та така ......
Това е виц - вярно че по рядко се разтракват обаче като се разтракат са нещо страшно особено с разтракана верига в комбинация много повече от на 16v и освен това е в пъти по скъп та така ......
И що да е виц? За момента нито една от 30те легени(които познавам) с 8клапанов не съм чувал да трака вариатора...Сигурно има някой гробник с тракащ, ама ако хванем 30случайни ТС 16в 25от тях ще тракат, а 5 ще са форумни..... Ииии какво като е скъп като нов? 2ра ръка 20лв. и следващия...
Мен нещо друго ми стана интересно? 8клапанов двигател и 7 000об. Колега това реално ли е? Или си с чип, или с преместен прекъсвач, или не си 8клапанов...Защото това също може да е от значение за работата на колата
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
И що да е виц? За момента нито една от 30те легени(които познавам) с 8клапанов не съм чувал да трака вариатора...Сигурно има някой гробник с тракащ, ама ако хванем 30случайни ТС 16в 25от тях ще тракат, а 5 ще са форумни..... Ииии какво като е скъп като нов? 2ра ръка 20лв. и следващия...
Това несъмнено е така обаче количеството 16в тс са несравнимо повече на брой 145,146,147,156,166 от там и шанса да попаднеш на тракаща такава е много по-голям това обаче не променя факта, че се разтраква макар и рядко и стария модел .
Идва ми обаче на ум, че при колегата щом са изолирани кабелите несъмнено има някаква причина, която е наложила тази интервенция.Каква е тази причина е може би по важния въпрос
И що да е виц? ..... Ииии какво като е скъп като нов? 2ра ръка 20лв. и следващия...
И се сменя за 3 мин. само
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Да се похваля първо.Вариатора работи,като му подам ток от акомулатора.Променя работата на мотора осезаемо,обаче...Като замерих от двете букси кога идва ток - се получава много странно нещо.
Първо подава му ток веднъж след около 2800 оборота.После обаче му подава отново ток на малко под 900,доста бързо и променливо.
Пробвах да я подкарам с постоянно включен вариатор и до 3000 оборота просто не върви а после наистина "дръпва".Когато обаче си му закача неговите букси просто нее същото.Няма го това вървене което се получва с принудително включен вариатор.От където си вадя изводи че някъде по колата нещо не сработва и може би затова е изключван.
Второ - кое командва въпросната макина?Защото проследявам кабелите до един по-голям сноп и от там ги губя.Колата ми незнам дали е с чип,обаче на място ограничителя изключва малко над 7000 оборота.В движение също,което е около 105-110 км/ч .
Според вас,защо е бил изключван,има ли проблем да си го пусна пак,защото хем повече върви,хем и ми се струва че се разтоварва мотора така,обаче другото което е че като я оставя на оборот почва да го пуска пак и ми се струва че променя доста гадно шума на мотора.И самите обороти почват да варират от порядъка на 100-200+ .
Да се похваля първо.Вариатора работи,като му подам ток от акомулатора.Променя работата на мотора осезаемо,обаче...Като замерих от двете букси кога идва ток - се получава много странно нещо.
Първо подава му ток веднъж след около 2800 оборота.После обаче му подава отново ток на малко под 900,доста бързо и променливо.
Пробвах да я подкарам с постоянно включен вариатор и до 3000 оборота просто не върви а после наистина "дръпва".Когато обаче си му закача неговите букси просто нее същото.Няма го това вървене което се получва с принудително включен вариатор.От където си вадя изводи че някъде по колата нещо не сработва и може би затова е изключван.
Второ - кое командва въпросната макина?Защото проследявам кабелите до един по-голям сноп и от там ги губя.Колата ми незнам дали е с чип,обаче на място ограничителя изключва малко над 7000 оборота.В движение също,което е около 105-110 км/ч .
Според вас,защо е бил изключван,има ли проблем да си го пусна пак,защото хем повече върви,хем и ми се струва че се разтоварва мотора така,обаче другото което е че като я оставя на оборот почва да го пуска пак и ми се струва че променя доста гадно шума на мотора.И самите обороти почват да варират от порядъка на 100-200+ .
На 8 клапановите с вариатор ограничителят е на 6400 оборота.
п.с. Тракащ вариатор на 155 8 клапана не знам много хора да са чували, а преди си бяха срещан модел. На 16 клапанките почти не знам на някой да не му трака. Дизелчета бол )))
Второ - кое командва въпросната макина?Защото проследявам кабелите до един по-голям сноп и от там ги губя.
Командва го ЕКУ-то\пин 37 пише в аутодата\. Има и реле\1-но от 4-те под дебитомера\. В аутодатата нещо не можах да се ориентирам с написано за пин 37, та може да поровиш в пдф-ите, електрик ала-бала частта. Схема няма да успееш да разчетеш\ултра нечетливи са\, но отстрани обикновено има пояснения и с въображение се прочитат и принципно често съдържат полезно инфо.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Някой пробвал ли е да върже вариатора за системата за подаване на газ?Говоря за механизма на жилото,защото ми идва една много забавна идея Вариатор който да се включи при пълното натискане на педала.Хем ще си запазя разхода,хем като натисна до "текенията" да се сработи таа смрад
Ама моя май работи,защото като му подам тока цъка - на загасен мотор.И пак цъка и променя оборотите на работещ такъв.Само че като му дам принудително ток,бърка оборотите и после трябва да я загася за да ги възтанови (с махането на кабелите нищо не става) Кой знае кой кабел в коя букса се мушка?Цвета на кабелите ми е черен и черно/жълто,на вариатора на едната букса има цифрата 2 и нищо друго.
Ама моя май работи,защото като му подам тока цъка - на загасен мотор.И пак цъка и променя оборотите на работещ такъв.Само че като му дам принудително ток,бърка оборотите и после трябва да я загася за да ги възтанови (с махането на кабелите нищо не става) Кой знае кой кабел в коя букса се мушка?Цвета на кабелите ми е черен и черно/жълто,на вариатора на едната букса има цифрата 2 и нищо друго.
Последно - работи или не ? То реално трябва да се пуска след определени обороти.
Comment